czwartek, 19 września 2013

Ćpaj Sport


Może to dobry pomysł? Zamiast szlug, głupich rozpaczy, ucieczek, odizolowań po prostu zacząć ćwiczyć? Całą energię poświęcać na ćwiczenia połączone z ulubioną muzyką? Po dzisiejszym dniu boli mnie każdy mięsień ale podobało mi się i zamierzam kontynuować i się nie poddawać.

DM2-Sobota, Rena, Kieru, Matheo "Ćpaj Sport" (KLIKNIJ) 

Wydaje mi się, że czasem warto zrobić coś dla siebie. Zadbać o siebie i przestać się użalać nad życiem. Wiadomo.. każdy ma te gorsze chwile i wszyscy jesteśmy w stanie to zrozumieć, jeszcze ważniejsze jest to, że mamy przyjaciół którzy zawsze są przy nas i nie pozwalają nam się poddać. Niesamowite uczucie kiedy ktoś w nas wierzy, Czyż to nie ogromna motywacja? Hmm.. ktoś mógłby  powiedzieć.. " ale ja nie mam przyjaciół i co wtedy?"  Wystarczy się rozejrzeć dookoła i się zastanowić czy naprawdę szanuję i doceniam tych na których mi zależy? Szanuję ludzi którzy są obok? Ile jestem w stanie poświecić dla drugiej osoby? Pamiętajcie, że dobro powraca ze zdwojoną siłą. Ale liczy się SZCZEROŚĆ. A tych prawdziwych jest zdecydowanie mniej od tych udawanych. Osobiście mam ich mniej niż palców na jednej ręce, ale wiem ze zawsze są i zawsze mogę na nich liczy - mimo wszystko - i właśnie to jest niesamowicie piękne.Nie można siedzieć na dupie i myśleć ' mam problem to się zgłoszę, nie mam problemu to po co' - z takim nastawianiem faktycznie daleko nie zajdziemy, a właśnie takich jest wielu.

Dbajmy o tych, którzy są!
" Dobrze, że jesteś " - Przecież to nic nie kosztuje! Mów to wiele razy. Uśmiech osoby która jest dla mnie ważna i to wywołany dzięki mnie buduje mnie samą. No kurcze, piękne. : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz